Na těžbu, recyklaci nebo výstavbu
IVECO se zúčastnilo expozice zaměřené na sektor stavebnictví ve společném stánku se společností CASE Construction Equipment veletrhu Bauma 2019, který se konal v Mnichově od 8. do 14. dubna 2019. Vystavená vozidla zastupovala širokou nabídku této značky pro všechny možné úkoly – těžební práce, recyklaci, městskou výstavbu a výstavbu silnic – od terénních vozidel určených pro těžký provoz IVECO Astra HHD9 až po řadu Stralis X-Way, která byla speciálně vyvinuta pro stavební logistiku nebo novou generaci Daily 4x4.
Tichý, ale výkonný. Ukázal se i Stralis NP 6x2
Pro sektor recyklace představuje nákladní automobil se sklopným jeřábem Stralis NP 6x2 a pohonem na zemní plyn perfektní řešení, protože kombinuje výhody mimořádně čistého a tichého provozu s výhodami užitné hmotnosti a výkonu, které se vyrovnají modelu poháněnému naftou. Hlučnost pouhých 71 dB (test Piek Quiet Truck) představuje nespornou výhodu při provozu v recyklačních zařízeních. Díky tomu všemu a díky mimořádné ovladatelnosti, kompaktním celkovým rozměrům, tažné kapacitě (maximální povolená celková hmotnost vozidla 44 tun) a vysoké užitné hmotnosti, je tento nákladní vůz ideální pro recyklační provozy.
Hospodárnost a bezpečnost zastupoval Stralis X-WAY
Nákladní vůz s pevným třístranným sklápěčem Stralis X-WAY vystavený v části expozice, která se věnovala výstavbě silnic, zastupovala řadu vozů IVECO vyvinutých speciálně pro stavební logistiku, jejímž cílem je vytvoření dokonalého průsečíku mezi vozidly určenými pro provoz na silnici a terénními vozidly. Kombinuje nejhospodárnější spotřebu paliva a nejlepší bezpečnostní technologie IVECO s vyhlášenou robustností nejodolnějších terénních vozů a zajišťuje vysokou produktivitu s nejlepší užitnou hmotností a vynikajícími celkovými náklady na vlastnictví ve své třídě.
- Spolehlivě se vyrovná s podmínkami jízdy na staveništi při současném zatížení nejvyšší užitnou hmotností ve svém odvětví a výborně si povede i na silnici díky svojí mimořádně hospodárné spotřebě paliva, skvělé bezpečnosti a dokonalému pohodlí. Dodává se s přepínatelným hydraulickým pohonem předních kol, což je výhodné zejména u nákladních vozidel, u kterých se požaduje jízda na silnici i mimo ni: výsledkem menšího počtu pohyblivých částí je menší opotřebení a lepší spotřeba, nižší hmotnost a tišší chod na silnici.
Ve městě zazářil i Daily 4x4
Sektor městské výstavby uvedl nejlepší model v této řadě IVECO Daily 4x4: první vozidlo 4x4 s maximální povolenou celkovou hmotností 7 tun a užitnou hmotností až 4300 kg na trhu a možností výběru karoserie v délce až 5 m. Je součástí poslední generace vozidel IVECO z řady určené pro provoz na jakémkoliv povrchu, která staví na neomezené univerzálnosti, v této řadě děděné z produktu na produkt, mimořádné odolnosti a vysokém pohodlí při řízení, a rozšiřuje nabídku o nové konfigurace s náhonem na všechna kola, ruční nebo ve své třídě výlučnou 8rychlostní převodovou skříň Hi-Matic a nové verze furgonů.
Přeborník na těžkou práci? IVECO Astra HHD98x6 Euro VI
Expozice určená pro těžební sektor představila nový model IVECO Astra HHD98x6 Euro VI s maximální povolenou celkovou hmotností 65 tun v konfiguraci výklopného vozu se zpevněnou karoserií 24 m³, plně automatickou převodovkou a speciálním vybavením CE, které umožňuje certifikaci CE podle směrnice o strojních zařízeních. Je součástí řady vozidel Astra určených pro použití v náročných podmínkách mimo silnice v odvětvích zpracujících ropu a plyn, v báňském průmyslu, při těžebních pracích a těžké výstavbě a přepravě.
- Patří mezi nákladově nejefektivnější řešení pro každodenní náročné použití v extrémních podmínkách, když je prioritou produktivita a spolehlivost. Kombinuje výhody robustnosti, užitné hmotnosti a spolehlivosti pevných nebo kloubových karoserií určených pro použití v náročných podmínkách typických pro toto odvětví s výrazně nižšími náklady na celkové vlastnictví. S možností certifikace CE vyhovuje toto zařízení nejpřísnějším předpisům z hlediska bezpečnosti v lomech a na staveništích.