Eurocargo výkoné silniční vozidlo do města
Nové Eurocargo se dodává se dvěma novými čtyřválcovými motory s výkonem 160 a 190 HP speciálně konstruovanými pro provoz ve městě. Točivý moment a výkon byly optimalizovány tak, aby vyhovovaly typickým provozním podmínkám při použití ve městě. Díky novým pístům, novým vstřikovačům a rychlejší odezvě nového turbodmychadla se kompresní poměr zvýšil z 17:1 na 18:, čímž se točivý moment při otáčkách nad 1 200 ot/min zvýšil o přibližně 8% . Motory nyní dosahují maximálních točivých momentů 680 Nm (pro 160 HP) a 700 Nm (pro 190 HP) při 2 200 ot/min místo 2 500 ot/min. To vše pomáhá výrazně snížit spotřebu při provozu ve městě a při rozjíždění.
Prozkoumejte motory Tector
- TECTOR 5
- TECTOR 7
typ paliva | počet válců | objem | výkon | max. točivý moment |
nafta/vznětový | 4 | 4,5 l |
118 kW (160 HP) 2 200 ot/min
137 kW (190 HP) 2 200 ot/min
152 kW (190 HP) 2 500 ot/min
|
680 Nm od 1 100 do 1 600 ot/min
700 Nm od 1 100 do 1 600 ot/min
750 Nm od 1 400 do 1 800 ot/min
|
typ paliva | počet válců | objem | výkon | max. točivý moment |
nafta/vznětový | 6 | 6,7 l |
162 kW (220 HP) při 2 500 ot/min
185 kW (250 HP) při 2 500 ot/min
206 kW (280 HP) při 2 500 ot/min
235 kW (320 HP) při 2 500 ot/min
|
800 Nm od 1 250 do 1 900 ot/min
850 Nm od 1 250 do 2 050 ot/min
1 000 Nm od 1 250 do 1 950 ot/min
1 100 Nm od 1 250 do 1 900 ot/min
|
7 výkonových úrovní a CNG motor
Portfolio dodávaných motorů nyní obsahuje sedm výkonových úrovní od 160 do 320 HP s maximálním točivým momentem 1 100 Nm, které doplňuje jeden CNG motor dodávající točivý moment 750 Nm a výkon 204 HP.
Pětice propracovaných převodovek
Motory jsou kombinovány s 6 nebo 9stupňovými manuálními převodovkami, 6 nebo 12stupňovými automatizovanými nebo automatickými převodovkami s měničem momentu.
O filtr pevných částic se stará IVECO HI-SCR
Systém dodatečné úpravy spalin IVECO HI-SCR se vyznačuje ve srovnání s vozidly s řešením EGR+SCR nízkou hmotností a vysokou účinností a eliminuje prostoje kvůli regeneraci. Regenerace filtru pevných částic (DPF) je pasivní, kontinuální a zcela řízená automaticky vozidlem.
- řidič nemusí vyvíjet žádnou aktivitu
- nejsou potřebné pravidelné technické zastávky
- komponenty nejsou vystavovány tepelnému zatížení, což zvyšuje spolehlivost a životnost dílů