Eurocargo výkoné silniční vozidlo do města

Nové Eurocargo se dodává se dvěma novými čtyřválcovými motory s výkonem 160 a 190 HP speciálně konstruovanými pro provoz ve městě. Točivý moment a výkon byly optimalizovány tak, aby vyhovovaly typickým provozním podmínkám při použití ve městě. Díky novým pístům, novým vstřikovačům a rychlejší odezvě nového turbodmychadla se kompresní poměr zvýšil z 17:1 na 18:, čímž se točivý moment při otáčkách nad 1 200 ot/min zvýšil o přibližně  8% . Motory nyní dosahují maximálních točivých momentů 680 Nm (pro 160 HP) a  700 Nm  (pro 190 HP) při 2 200 ot/min místo 2 500 ot/min. To vše pomáhá výrazně snížit spotřebu při provozu ve městě a při rozjíždění.
výkon Eurocargo

Prozkoumejte motory Tector

typ paliva  počet válců  objem  výkon max. točivý moment
nafta/vznětový  4 4,5 l
118 kW (160 HP) 2 200 ot/min
137 kW (190 HP) 2 200 ot/min
152 kW (190 HP) 2 500 ot/min
680 Nm od 1 100 do 1 600 ot/min
700 Nm od 1 100 do 1 600 ot/min
750 Nm od 1 400 do 1 800  ot/min
 
tector 5
typ paliva  počet válců  objem  výkon max. točivý moment
nafta/vznětový  6 6,7 l
162 kW (220 HP) při 2 500 ot/min
185 kW (250 HP) při 2 500 ot/min
206 kW (280 HP) při 2 500 ot/min
235 kW (320 HP) při 2 500 ot/min
  800 Nm od 1 250 do 1 900 ot/min
  850 Nm od 1 250 do 2 050 ot/min
1 000 Nm od 1 250 do 1 950 ot/min
1 100 Nm od 1 250 do 1 900 ot/min

tector 7

7 výkonových úrovní a CNG motor

Portfolio dodávaných motorů nyní obsahuje sedm výkonových úrovní od 160 do 320 HP s maximálním točivým momentem 1 100 Nm, které doplňuje jeden CNG motor dodávající točivý moment 750 Nm a výkon 204 HP.

Pětice propracovaných převodovek

Motory jsou kombinovány s 6 nebo 9stupňovými manuálními převodovkami, 6 nebo 12stupňovými automatizovanými nebo automatickými převodovkami s měničem momentu.

O filtr pevných částic se stará IVECO HI-SCR

Systém dodatečné úpravy spalin IVECO HI-SCR se vyznačuje ve srovnání s vozidly s řešením EGR+SCR nízkou hmotností a vysokou účinností a eliminuje prostoje kvůli regeneraciRegenerace filtru pevných částic (DPF) je pasivní, kontinuální a zcela řízená automaticky vozidlem. 

 

  • řidič nemusí vyvíjet žádnou aktivitu
  • nejsou potřebné pravidelné technické zastávky 
  • komponenty nejsou vystavovány tepelnému zatížení, což zvyšuje spolehlivost a životnost dílů